Szydelkowy Raj

Tematy i Moduly Kursow dla Poczatkujacych

  • 1temat

    Szydełkowe ART MEBLE

    Kurs składa się z IV modułów, zajęcia odbywają się we wtorki w Wilanowie, w czwartki na Białółęce w godzinach 17.30 - 20.30, co dwa tygodnie. Pierwszy moduł to zajęcia obejmujące naukę podstawowych ściegów wykorzystywanych do tworzenia akcesoriów stanowiących wyposażenie mieszkań oraz poznanie materiałów z jakich należy wykonywać produkty. Moduł II – bitwa na poduszki – wykonujemy różnego rodzaju poduszki ze schematów. Moduł III – dywany, dywaniki, chodniki. Moduł IV – zwieńczenie ciężkiej pracy – mój pierwszy PUF!

  • 2temat

    Szydełkowy DECO HOUSE

    Kurs składa się z IV modułów, zajęcia odbywają się we wtorki w Wilanowie, w czwartki na Białółęce w godzinach 17.30 - 20.30, co dwa tygodnie. Pierwszy moduł to zajęcia obejmujące naukę podstawowych ściegów wykorzystywanych do tworzenia ozdób do domu oraz poznanie materiałów z jakich należy wykonywać produkty. Moduł II – koszyczki na drobiazgi, organizery, moduł III – lampiony, moduł IV – ozdobne słoiki na przetwory, osłonki. Istnieje możliwość wykonania innych drobiazgów do domu.

  • 3temat

    Odzież szydełkowa

    Kurs składa się z IV modułów, zajęcia odbywają się we wtorki w Wilanowie, w czwartki na Białółęce w godzinach 17.30 - 20.30, co dwa tygodnie. Pierwszy moduł to zajęcia obejmujące naukę pobierania pomiarów, aby wykonać sukienkę czy bluzkę oraz podstawowych ściegów w szydełkowaniu. Pozostałe 3 moduły to kompleksowe wykonanie jednego do wyboru produktu odzieżowego: bluzki, topu, sukienki, spódnicy.

  • 4temat

    Szydełkowe OKNO NA ŚWIAT

    Kurs składa się z IV modułów, zajęcia odbywają się we wtorki na Białołęce, w czwartki na Wilanowie w godzinach 17.30 - 20.30, co dwa tygodnie. Pierwszy moduł to zajęcia obejmujące naukę podstawowych ściegów wykorzystywanych do tworzenia firanek, zazdrostek oraz poznanie materiałów z jakich należy wykonywać produkty jak i nauka czytania schematów. Moduł II – pierwsza firanka koronkowa, moduł III – dream catcher na okno, moduł IV – ścieg filet – zazdrostki.

  • 5temat

    Szydełko, MAMA i ja

    Kurs składa się z IV modułów. Dlatego to kurs skierowany dla młodych mam, które chcą wykonywać niesamowite ubranka dla swoich pociech, ale nie tylko. Pierwsze zajęcia to zapoznanie się z podstawowymi ściegami szydełkowymi, moduł II – odzież dziecięca: czapeczka, sweterek, sukienka, moduł III – dywanik dla dziecka, patchwork, moduł IV kocyk i/lub poduszka dla dziecka.

  • 6temat

    Szydełkowanie dla nastolatek

    Kurs składa się z IV modułów. Kurs skierowany dla dziewcząt klas gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Pierwsze zajęcia to zapoznanie się z podstawowymi ściegami niezbędnymi do dalszych zajęć oraz nauka czytania schematów. Moduł II – moja pierwsza torebka, Moduł III – biżuteria szydełkowa, moduł IV – strój kąpielowy dwu- lub jednoczęściow.

  • 7temat

    Sobotni kurs szydełkowania dla początkujących

    Kurs składa się z IV modułów, realizowanych weekendowo. Zajęcia odbywają się w soboty w godzinach 14.00 - 17.00, co dwa tygodnie na Białołece oraz w godz. 9.00 - 12.00 w Legionowie.
    Moduł 1: Od podstaw - łańcuszek, półsłupek, słupek, podwójny słupek, słupek krótki, oczko ścisłe. Jak i gdzie szukać szydełkowych wzorów, jak dobierać nici i wełny. Moja pierwsza praca szydełkowa - etui na telefon.
    Moduł 2: Na kwadratowo czyli granny square - babcine kwadraty. Czytanie prostych schematów szydełkowych, łączenie kolorów, sposoby łączenia kwadratów. Moja kolejna praca - pled, dywanik, koc, poduszka, szalik. Podczas tego spotkania nauczyć się można robić elementy kwadratowe, prostokątne robione od środka
    Moduł 3: Na okrągło - czyli serwtki, serwety, obrusy, dywany. Czytanie bardziej zaawansowanych schematów szydełkowych. Kolejna samodzielna praca jaką są podkładki pod kubki. Podczas tego spotkania nauczyć się można robić elementy zarówno okrągłe jak i kwadratowe, robione od środka, zaczynając od elementów okrągłych.
    Moduł 4: Siatkowo (krateczka cmxcm)czyli firanki, zazdroski, poduszki, bluzki siatkowe i inne elementy.